Pnevmatike, podvozje in optika

Gume so edini stik vozila s cestiščem, brezhibno podvozje pa poskrbi za kontinuiran stik pnevmatike s cesto-brez poskakovanja.

Za natančno krmiljenje morajo biti kolesa vašega vozila ves čas v stiku s cestiščem. V tem primeru nastopi vloga vzmetenja, ki mora biti sposobno absorbirati sunke in vzdrževati želeno smer, kar pa je mogoče zgolj ob pravilno nastavljeni geometriji podvozja.

Vožnja z vozilom, ki ima poškodovano ali izrabljeno podvozje predstavlja varnostno tveganje. Takšno vozilo ima namreč slabšo lego na cesti in predstavlja veliko potencialno nevarnost. Še bolj nevarna je popolna odpoved krmiljenja med vožnjo, ki lahko privedejo do tragičnih posledic.

Kako zaznati težave s podvozjem?

Težave z optiko podvozja in nepravilnosti v podvozju se kažejo v vodljivosti vašega avtomobila:

Vzrok za nepravilnosti v podvozju lahko povzroči že rahel trk ob robnik, vožnja po slabših, luknjastih cestah, parkiranje na robnikih, ali pa je vzrok v obrabljenosti krmilnih delov na podvozju.

V takšnih primerih se oglasite v naši avtomehanični delavnici, kjer bomo preverili ustreznost nastavitve podvozja in s sodobnimi napravami poskrbeli, da bo vožnja zopet varna in udobna.

V Avto Knez vam nudimo servis podvozja za vse znamke avtomobilov Razpolagamo z mnogo pripomočkov (MONTIRKA CORGHI, CENTRIRKA KORGHI, stacionarna stiskalnica OMCN, prenosna stiskalnica KLANN, INDUKCIJSKI GRELEC TEKNEL-DRAGON 6,2KW , snemalci, naprava za stiskanje vzmeti SPIN, ročna orodja, LASERSKA OPTIKA WMS…),  zato smo kos tako manjšim kot večjim napakam. Podvozje lahko tudi celostno obnovimo!

OPRAVLJAMO ZAMENJAVO ALI POPRAVILO:

ZGLOBI in LEŽAJI

Zglobi vozilu omogočajo vodenje kolesa po cestišču v vseh pozicijah (volanski zglobi, notranji in zunanji kočniki, silen bloki, gumice stabilizatorja, vezniki ali šipke stabilizatorja).

AMORTIZERJI in VZMETI

Pomemben del podvozja so tudi blažilci (amortizerji) in vzmeti, saj poskrbijo za večjo stabilnost vozila in udobnejšo vožnjo. Med tem ,

ko se vzmeti prilagajajo nenadnim spremembam na cestišču ali hitrim manevrom voznika, blažilci z absorpcijo energije nakopičeno energijo enakomerno porazdelijo na vozilo.

KARDANSKE GREDI

Prenašajo vrtilni moment z menjalnika do diferenciala. Pri daljših izvedbah imajo vmes tudi vmesne nosilne ležaje.

Z obrabo kardanskih križnih ali krogličnih zglobov, vmesnih ležajev ali vzdolžnega razteznega ozobljenja lahko prihaja do močnih vibracij.

DIFERENCIALI in POLOSOVINE

Diferencial omogoča prenos energije in pogon zadnjih koles. Zaradi neredne menjave olja v diferencialu se lahko v zobnikih pojavi zračnost in potrebna je njegova zamenjava. Lom zobnikov se pogosto pojavlja tudi pri terenski vozilih, katerih vozniki niso pravilno uporabljali pogona 4×4 ter zapore diferencialov.

Pogonske polosovine, ki se največkrat obrabijo zaradi strganih manšet, je najbolje zamenjati ali obnoviti. V takšnih primerih po navadi zamenjamo tudi manšete, s čimer so zglobi polosi zaščiteni pred prahom in vremenskimi vplivi.

Šele potem, ko smo prepričani, da so zgoraj našteti elementi podvozja BREZHIBNI, je smiselna zadnja faza in sicer:

NASTAVITEV oz. AVTO OPTIKA

Pri Avto optika Knez – hitro, natančno in poceni in sicer na laserski optiki WMS!

Gre za nastavitev geometrije podvozja, kjer se po vnaprej določenih parametrih natančno nastavi podvozje, s tem pa zagotovimo vodljivost vozila in pravilno ohranjanje smeri vožnje

S pravilno nastavljenim podvozjem je vožnja bolj varna in udobna, smer vožnje pa je predvidljiva in natančna. Poleg tega vozilo porabi manj goriva in zmanjša obrabo pnevmatik.

Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani.
Sprejemam piškotke